De sidste 3 år har jeg gennemført alle mine sessioner som video- eller telefonmøder, og det fungerer fantastisk godt. Jeg er begejstret over at kunne møde alle mine klienter i et meget velfungerende setup.
I disse tider med “social afstand” er det ved at blive normalt at deltage i videomøder, og mange har skullet lære at navigere i den verden. Det er min erfaring, at brugen af video- eller telefonmøder fungerer virkelig godt til mine akasha-læsninger og vejledningssamtaler.
Fordel for klienterne
Der er ingen rejsetid, man behøver ikke at “dresse op”. Hele setuppet omkring sessionerne er simpelt. I stedet for at klienten skal møde op hos mig, kan de vælge at sidde der, hvor det passer dem bedst. De kan finde et sted, hvor de ved, der er ro til at koncentrere sig. De kan sidde behageligt i den sofa, de kender så godt. Det er langt mere afslappet, og det giver mulighed for at fokusere på indholdet i samtalen i stedet for rammerne.
Der er ingen spildtid overhovedet. Det giver derfor også en langt større fleksibilitet i forhold hvornår de har mulighed for at booke. De skal reelt blot sætte tid af til selve samtalen.
Alle samtaler optages, og mine klienter får tilsendt et link til lydoptagelsen efter sessionen. Klienten kan derfor fokusere på at være nærværende i dialogen med mig, i stedet for at skulle tage noter. Jeg opfordrer til, at man genhører optagelsen, og det skyldes, at der kommer mange oplysninger i f.eks en akasha-læsning, og man vil derfor “opdage” nye detaljer, når man genhører optagelsen nogle gange.
Teknologiforskrækkelse
Indrømmet, der er nogle som har svært ved at skulle bruge teknologien. Det bliver færre og færre, for næsten alle bliver udfordret på at prøve det i alle mulige sammenhænge nu. Men selvom det er meget simpelt, så kan det godt skræmme nogen. Derfor har mine klienter også altid muligheden for at anvende telefon i stedet for video. Det er den samme konferenceservice de ringer ind til, men det foregår bare via telefonen.
Men jeg opfordrer alle til ikke at lade sig skræmme af teknologien, men i stedet bruge lidt tid på at prøve det af. Jeg sender derfor også altid et testlink, hvor klienten kan teste mikrofon, webcam og lyd inden sessionen. Og det er min oplevelse, at selv de mest teknologiforskrækkede altid kommer på alligevel, om ikke andet, så via telefon.
Kærligst
Kajta